Oğlumun sarılığı 3 ay sürdü. 35. haftada erken doğdu sanıyorum onun da etkisi var. Bir haftalıkken kandaki değeri 15 çıkınca 1 gece fototerapi gördü. Doktorumuz her gören sarılık var diyecek çok şey duyacaksınız ama hiç takmayın bu sarılık uzayacak 3-4 ay gibi geçer, bol bol emzir demişti. Ben de öyle yaptım hiç kafama takmadım ve kimseyi dinlemedim. 3. ay bitince sarılık da gitti.