EgeMommm benim bebeğim de vardı değeri 24 e kadar çıktı, sadece yüz değil tüm vücudu sapsarıydı, fototerapi aldı 3 defa, gene yükselince bir ilaç kullandık tekrar yükselmedi ve zamanla tamamen geçti, yaklaşık 2 ay sürdü bu süreç, sizin değer oldukça düşük fototerapi ve ilaca gerek duyulmamıştır, bol bol emzirmeye bakın, zamanla geçecek merak etmeyin