Ya kızlar 2 ay oldu doğum yapalı ilk günler de oluyordu ama şu 1 aydır aşırı terliyorum bir anda ter boşalıyor yani bildiğiniz sırtım göğsüm su gibi oluyor ve utanarak söylüyorum ama hiç terimin öyle fazla koktuğunu bilmem aşırı kokuyor duş alıyorum 2 3 saat sonra aşırı terliyorum yine koku oluyor depdarant parfüm kullanmıyorum bebeğim etkilenecek bu kokudan dşye korkuyorum kendim de aşırı rahatsız oluyorum bunu yaşayan var mı bi sorun mu ki acaba