edafmo bizde holmen var ve aşırı mutluyuz iyi ki almışız 💙 tavandan olanı da yarın deneyecegim, annemler aldı. Kayinvalidemler riske girmedi holmen alacaklardı ne yaptılar bilmiyorum… Taşınabilir hamak ama taşımıyorum 😄 her evi hamakladik🤰 yarın bebeğim tavandan olanı sevdi mi sevmedi mi yazarım😇 eğer post kaybolur diyorsaniz da Instagram adresim, ismim ile aynı 👌🏻 oradan yazabilirim