Bebeği kolik olan arkadaşım üstteki svava hamaktan satın aldı, okadar memnun kaldı ki, ağlamaları son buldu bebeğin, bizim bebeğimiz içinde aynı hamaktan hediye aldılar, iki aylıkken kullanmaya başladım hamağı , gündüz hep onda uyuyor, uyanıkken de içinde kendi kendine oynuyor, gözüm kapalı tavsiye ederim, salıncak gibi tek yönlü değil her yöne dönüyor ve zip zip oluşu da ayrı güzel, bir kere itiyorsunuz bir kaç dakika kendi kendine sallanıyor boşlukta, arkadaşımın bebeği 7 aylık benim bebeğim 5 aylık güvenle kullanıyoruz hala, en az 2 yaşına kadar da kullanırız gibi görünüyor, yerden yüksekliğini ayarlayabiliyorsunuz, askıları kısaltarak oturur pozisyona da getirebilirsiniz bebeğiniz büyüdükçe, çok memnunuz, yeni doğum yapan arkadaşım için sipariş verdim şimdi de , alın aldırın derim :)