PatronBebek Ne güzel yerde yaşıyorsunuz ya 😌 biz her sene mutlaka Balıkesir’e geliriz. Bu yaz da geliriz kesin. Bebekli ve bebeksiz olarak gezmek arasında biraz dağlar da var. Cunda da koy koy gezerdik. Bebekle plaj plaj gezmeye başladık. Geçen sene Orjanda kalmıştık Burhaniye tarafında. Bu sene de bir orjan yolu görünüyor gibi, kısmet diyorum bu yaz için 🤭