PatronBebek herhangi bir tatil planımız yok tatil beldesinde yasadigimiz için eşim de pek tatili , gezmeyi sevmediği için bir yere gitmiyoruz. Yazın bebeğimi arabayı koyup denize gitmeyi düşünüyorum gerçi sıcakta çocukla zor olucak çünkü aracımız yok yasadigimiz yerde de her yer yokuş ama napalım artık ☺️