Hanımlar merhaba. Oğlum 6 ay 21 günlük ve bebekliğinde kolik olduğu için ayakta sallanmaya alıştı. Anne sütü emmiyor. Mama ve ek gıda şeklinde ilerliyoruz. Uyurken mamasız uyumuyor. Gündüzleri ayağımda uyutup beşiğine yatırıyorum ve maksimum 15-20 dk içinde uyur uyanık bir halde kalkıyor tekrar ayağıma aldığım an uyumaya devam ediyor. Gece de daha uzun süreli uyuyor beşikte fakat yine aynı şekilde yatırdığımda uyandığı ve yeniden ayağıma aldığım bi süre salladıktan sonra yatırdığım oluyor. Bunun sebebi nedir fikri olan var mı? Aslında uyuyo ama beşikte acaba dönerken falan mı uyanıyor ve dalamıyor çözemiyorum bu arada bebekliğinden beri yüzüstü yatıyor. Ayağımda sallayıp beşiğine yüzüstü yatırıyorum. Geceleri de beslenmeye alıştığı için mi sık uyanıyo acaba? Nasıl kesebilirim gece beslenmesini