3 yaş 2 aylık kızım evde resmen tabiri caizse terörist gibi artık ne sinir kaldı ne sabır gerçekten yaşlandım resmen ve sabrımın sonuna gelmiş gibi hissediyorum. Her şeye itiraz her şeye ağlama. İstediği olmazsa kusana kadar ağlıyor yemek yemiyor uyumuyor. Sebepsiz ağlamalar beni çileden çıkarıyor. Tam güzelce oturup oyun oynarken birden ağlama nöbeti başlıyor annecim anlamıyorum konuşalım neden ağlıyorsun ne yapmak istiyorsun diyorum ama nafile. Mesela şuan şu saat olmuş uyumak istemiyor ve halıları topluyor😒 oyuncak fırlatma zorla istemediğimiz şeyleri yaptırma sürekli oyun oynamak isteme, yemek reddi uyku reddi sinir yerinde duramama her anne mi aynısını yaşıyor diyorum cidden çok zor bir dönemmiş😢