Merhaba canım anneler 🌸
Zaman zaman her biriniz gibi şuan bende aşırı zor bı süreçten geçiyorum.
3 yaş yeni girdi oğlum Mart 27.
sorun ise şöyle söyleyeyim;
Kendi istediklerini yaptırmak peşinde sürekli .
tuvaletteki ona karşı muameleme kadar nereye oturup nerden kalkacagima kadar bana mudahale etmesi .
Kendimi bana çok kötü hissettiriyor ve onunda bu şekilde davranması hoş gelmiyor .
Bu durumu yaşayanlar varsa onlara ulaşmak için buraya yazmak istedim veya mantıklı bı fikri olan vardır belki 🙁
Gerçekten çok yoruyor beni bu durum .
az önce uyandı mesela geldi yatağıma ve bağırıyor sürekli , benim yatağıma geleceksin diye .
gittim yatgina sonra da beni öğüttür sonra sen şuraya otur oyuncağı al vs vs .
Senin dediklerin yok olmayacak benim dediklerim var diyor sürekli 😓
Cevaplarınızı yorumlarınızı gerçekten merak ediyor ve bekliyorum 😓