cennetkokuluyavrum yani emzirirken ekstra bişey kullanmıyorsunuz çok baş ağrınız olursa da parol kullabilirsiniz bol bol c vit Ihlamur tüketin tarhana çorbası için sutunuzden bebeğe geçsin o da hasara olmasın emzirirken de maske kullanın malesef bu şekil ilerliyo ekstra bitki çayları karışımları icemiyorsunuz sütle bebeğe geçebilir zor bı süreç geçmiş olsun