bebek-kaya livanurvealpinannesi61 ekmeksiz doymaz diye endişe ediyor biraz şişman olursa hastalıklara daha dirençli olurmuş 🤦♀️
livanurvealpinannesi61 bebek-kaya annemin kilosu var ama değeri çok düşük vücudu da dirençli değil.akrabamın kızı var 3 yaşına girecek 17 kilo sürekli hasta kilolu olunca sağlıklı olunmuyor malesef. Biz ekmeğe alıştığımız için ekmeksiz duymuyoruz ama onlar alıştığı için doyuyor.
sadekahve_bitter bebek-kaya niye laxım olsun ki makarna pilav çorbadan alıyor karbonu bırak hiç alışmasın daha iyi alışınca önü kesilmiyor
SeverusSnape bebek-kaya öğününde çorba varsa biraz kruton koyuyorum yanına. Kıtır kıtır onu seviyor. Çorba içmeyecekse ekmek yemiyor genelde çünkü pilav, makarna, bulgur illaki bir karbonhidrat oluyor öğününün yancısı.
tubasd bebek-kaya ekmek yararlı birşey değil diye bişey yok. Doğru unu doğru ekmeği tercih edersek var tabiki tam tahıllı ekmekte b vitaminleri posa vs var doğru miktarda yediğinizde sağlıklı ama yemiyorsq cocugunuz zorlamaya gerek yok bulgur pirinç makarna vs tuketiyordur onun bünyesi için yeterlidir
bebek-kaya tubasd içim rahat etti biraz ,zaten biz ekmeği çok tüketmiyoruz o yüzden aklıma gelmiyor kızıma da vermek, tam buğday alırız yiyeceğimiz zamanda
Zlm bebek-kaya ekmekle dolacak yere faydalı birşey yese onu anlamiyolar işte. Eşimin dayisida geçen öyle diyo bana kayınvalidem diyet yapıyor diye kendine sebzelerden çorba yapmış listesinde var diye içinde de bir sürü sebze var Ben de kızıma veriyorum dayısı tutmuş ekmek ver dedi ilkini duymazdan geldim Bir daha dedi vermeyeceğim dedim sonra bir daha diyor gidiyo geliyo yine diyo sonra eşime söylüyor ekmek verin diye ya vermeyeceğiz işte
tubasd bebek-kaya bizde o şekilde 3 yıl 8 aylık ekmek aklıma gelmiyor ama mesela akşam pirinç yedi bir kaç kaşık sulu yemeğin tamelerindem daha çok yedi yanında da yoğurt yedi doyurdu onu kahvaltidada daha çok pekmez vs gibi gıdalar varsa bandirip yedirmek için bir kaç lokma ekmek tüketiyor ev yapımı hamur işi olduğunda tüketiyor alışkanlık meselesi yani illaki ekmek olacak diye bişey yok başka buğdaylar tukrtiyorsa yeterli biz daha çok bulguru tercih ediyoruz
bebek-kaya livanurvealpinannesi61 aslında ekmeksiz doyuluyor kahvaltı dışında ben de pek tüketmem dediğiniz gibi sadece alışkanlık sanırım
bebek-kaya tubasd bulgur çok faydalı bir de ben basmati pirinçten pilav yapıyorum o da çok faydalıymış tavsiye ederim bi araştırın isterseniz
AlinaEmreHan1 bebek-kaya canım benim oğlumda ya tost olarak yer ekmeğini , yada kendisini yer kuru kuru ama asla yemekle yemez 😁bilmiyorum neden ama böyle ilk baştan beri
bebek-kaya AlinaEmreHan1 kızım tosta yemiyor kuru daha çok seviyorlar galiba Galeta yiyor kızım mesela kıtır kıtır hoşuna gidiyor