Nlvdgn Evet apart. E mutfak var icinde yeme içme sizden. Ama dışarıda çok uygun yemek yerleri var. Bostancı sahilden İDO seferine binerek geçiyoruz biz.
Bir sürüarket var zaten şok a101 bim hepsi var alacağınız yerler çok fazla. Yok uğraşamam derseniz ev yemekleri yapan yer de var uygun.
Durum yapan da var geçen yıl bir kuzu şiş dürüm olsrak 35₺ tavuk 25₺ öyle düşünün. Pahalı kısmı da var lokanta var balık lokantası orası pahalı mesela mekan güzel. Ama az ileride deniz üzerinde salaş bir tekne var 2 katlı balık ekmek 30₺ idi.
Benim 2 bebeğim var. Kızım 3,5 yaşında bu yaz oglumda 20 aylık olacak.
Geçen yıl gittiğimizde oğlum 8 aylıktı daha ben çok memnunum.