Nlvdgn Kızlar merhaba malum yaz geliyor. Avşa adasına gittiniz mi hiç, onerebilecgnz otel vs var mı?özellikle bebekle,çocuklarla tesekkrler🤭
Laden Nlvdgn bir kez gitmiştim eşim annem babamla. Kızım yoktu o zamanlar. O tatilin tadı damağımda kaldı😁 avşa aşırı güzel bir yer. Biz yer bulamayıp pansiyon gibi bir yer tutmuştuk. Zaten indiğiniz an etrafınızı saracaklar buyrun otele götürelim diye. Biz 3 yer gezmiştik. En sonuncusu çok hoşumuza gitmişti. Kocaman bahçesi vardı. Balkonunda mutfağı falan vardı kendimiz yapıp yiyorduk. Sabah poğaça simit satan bir tezgah vardı. Oradan bir şeyler alıp kahvaltı yapıyorduk falan. Tek önerim sakın bayram öncesi veya sonrası gitmeyin. Marketlerin hepsi bomboş oluyor😁 Allahım ya anlattıkça bir hoş oluyorum inanılmaz güzeldi her şey🥰
Bebikciikkk Nlvdgn Bekarken gitmiştim öğretmen arkadaşlarımla çok güzeldi çok eğlenmiiştik ama şimdi ne durumdadır çocukla nasıl olur bilmiyorum
Sekerpare_ Nlvdgn 2010 da gitmiştim denize sıfır bir pansiyon idi çok güzel idi. Teyzemler her sene oraya gidiyor. Akşamları da çok güzel oluyor orası temel pansiyon da kalmıştık 😀
Annesi23 Nlvdgn biz Ciner otelde kalmıştık tam merkezde otel güzel ve temizdi sadece kahvaltıyı orada yaptık o da idare ederdi Avşa genel olarak güzel ama artık kalabalık maalesef çokta büyük bi alan olmadığı için
Nlvdgn Laden birinsan14 motherwithdaughter tesekkr edrm kızlar iki üç senedr arastryorm ama hep farklı yere gittik bu sene de oraya gidlm dedk bakalm🤗
birinsan14 Ben de avşa adasına kalmadım ama 2-3 kere gezdim Erdek e gittiğimde çok beğenmiştim. Çok pansiyon vardı. Ama bebekle nasıl farklılık olur mu bilemem. Feribotla geçmiştik oraya ama adada her şey vardı diye hatırlıyorum. Suyu serin ama söyleyim. Akdeniz gibi kesinlikle değil.
motherwithdaughter Cocukken cok gidiyorduk fakat suan ne durumdadır bilgim yok ama denizi falan cok guzel🫶🏻