yagmurkokusu_ sütü aldım tencerede kaynatıyorum boyle 1 parmak eksıleck kadar kenarından ıyıce kaynatıyorum sonra kepçeyle kavanoza dolduruyrm tezgahta sogutuyorum bu arada fırını ısıtmaya baslıyrm. serce parmak 10 sanıye dayanck 8 sqnıyeden sonra yakar gıbı olacak sıcaklığa gelınce 1 tabakta 1 küp süzme peynır ezıp ıcıne kavanozdakı sutten karıstırıp ıyıce pütürsüz hale getırıp brsmele cekıp kavanoz a dokuyorum sonra kapagını kapatıp polar havlum var ona sarıp fırına koyuyorum bu arada fırın hala calısıyor 1 2 dk daha beklıyorum sonra kapatıyrm fırını 6 saat kalıyor alıyrm havluyu ve kapagı alıp agzı açık dolapta 6 saat sogutuyorum sonra 1 kaba tülbent serıp kavanozu bosaltıp tulbentı ıçinde peynır top gıbı kalacak sekılde yuksege asıyırum altındakı kapta suyunu toplayıp 1 saat kadar suzdurup sonra peynırı agzı kapaklı kaplara alıp dolaptan tuketıyrm 2 haftaya kadar kaldı bozulmadı sonra attım ama kalanı