Gunes789 Labneyi kendinİz mi yapıyorsunuz yoksa satın mı alıyorsunuz. Hazır olanlara güvenilir mi sizce
YaseminAren Gunes789 ben kendım yapıyorum bır kere bıoorganık aldım sevmedı oglum alıstı evdekı ne sanırım ona yaotım bız yedık ama guzeldı alacaksan onerırım onu
YaseminAren Gunes789 çip süt kaynatıyorm kavanoz a koyuyorum 1 kavanoz a 850 ml lık yoğurt gıbı serce parmak 10 sn dayanck kadar sıcakken 1 küp süzme peynır (pınar ın grı kapaklısı var yarım yaglı) ezıp sutle sıvılastrıp ıcune katıyrm kapagını kapatp havluya sarıp önceden ısıttıgım fırında 6 daay kapagı acık dolapta 6 saat bekletiyorum sonra asıp 1 saat kadat suzduruyorum suyunu bu sekılde 2 kapaklı saklama kabı vıkıyor kahvaltılık 2 hafta da bozulmuyor
Gunes789 seninanonim yani ben normalde almıyorum ama bazı yorumlarda okudum bütün tariflerde de var merak ettm sizler nasıl yapyosunuz diye. Süzme peynir de pek temiz bişey değil aslnda ama bilemedm
seninanonim Gunes789 Evet süzme peynirede güven olmaz . İnanın artık yediğiniz et bile et olmayabilir. Çok zor güzel beslenmek
Nily Gunes789 Migros’ta vardı organik bi labne hep onu kullandım halada alırım 4bucuk yaş Eskiden kendimde yapardım ama çoğunlukla organik aldım
seninanonim Gunes789 Labne , süzme peynir, sosis ,salam, ucuz sucuk, market yumurtası , margarin asla almıyoruz tüketmiyoruz . Abur cuburda minimum binde bir canımız isterse
YaseminAren yagmurkokusu_ sütü aldım tencerede kaynatıyorum boyle 1 parmak eksıleck kadar kenarından ıyıce kaynatıyorum sonra kepçeyle kavanoza dolduruyrm tezgahta sogutuyorum bu arada fırını ısıtmaya baslıyrm. serce parmak 10 sanıye dayanck 8 sqnıyeden sonra yakar gıbı olacak sıcaklığa gelınce 1 tabakta 1 küp süzme peynır ezıp ıcıne kavanozdakı sutten karıstırıp ıyıce pütürsüz hale getırıp brsmele cekıp kavanoz a dokuyorum sonra kapagını kapatıp polar havlum var ona sarıp fırına koyuyorum bu arada fırın hala calısıyor 1 2 dk daha beklıyorum sonra kapatıyrm fırını 6 saat kalıyor alıyrm havluyu ve kapagı alıp agzı açık dolapta 6 saat sogutuyorum sonra 1 kaba tülbent serıp kavanozu bosaltıp tulbentı ıçinde peynır top gıbı kalacak sekılde yuksege asıyırum altındakı kapta suyunu toplayıp 1 saat kadar suzdurup sonra peynırı agzı kapaklı kaplara alıp dolaptan tuketıyrm 2 haftaya kadar kaldı bozulmadı sonra attım ama kalanı