kasabitimom o kadar haklisinki hep aynı doktora gitmek en Güzeli bizede bayramdan evvelki hafta hepsi başka bişey önerdi hiç biri içime sinmedi.kendi alerji doktorunuza yedek randevu bulup götürdüm.chamber alın fıs fısa başlayalım dedi iyi çok şükür şuan diğer doktora kalsak çocuğa ağır antibiyotik yazmış