Merhabalar dün gece sadece öksürüğü olan oğlum salyadan nefes alıp vermemeye başlayınca acile gittik 3 kez nebulzator ile hava verdiler, hastaneye gitmeye gerek kalmadan eve Bi tane alsam serum fizyolojik ile evde uygulasam fayda sağlar mı? Sabah doktora sordum gerek yok dedi ama çok korktum gece belki faydasını göreniniz vardı e diye fikir almak istedim..sizce de gereksiz mi?