Hanımlar bebeğim 4 aylık kaşlarını kaşıyor sürekli sonra pul pul oluyor kızarıyor bende egzama olduğunu düşünüyorum çok fazla kaşıyor bu defa yüzünü de çiziyor Salı günü doktora gidicez ama ilaç vermiyor diyorsunuz nemlendiriyorum ben ama işe yaramıyor kremsiz olmaz gibi geliyor bana durup geçmesini de bekletemem kaşıntıdan mahvoluyor çünkü bakalım ne diycek bize inşallah krem galan vardır da verşr