100710
İlk çıktığında mustela stelatopia krem ve şampuan kullandık iyi geldi
Rutin nemlendirme için larosche kullanıyorum (bumikardı sanırım)
Bazen tam alevlenmeden oluşmaya başladığını anlıyorum öyle zamanlar içinde vücuduna advantan, yüzünede hipokort vermişti onları kullanıyorum. Kortizonlu olduğu için sürekli kullanmamak gerek
Bir tane tam alnında çıkmıştı yara falan olmuştu balabanla 1 haftaya toplamıştı
Sık banyo yapmamak gerek yapsan bile her seferinde şampuanlayıp liflememek gerek bazen akan suyla yıkamak yeter