Setenay10 oğlum o zaman bir aylıktı altını açarken sağ tarafında Ceviz büyüklüğünde şişlik gördüm ben hemen resim çektirip çocuk cerrahisine götürdüm ultrasonu baktıktan sonra sağ ve solda fıtık olduğunu söylediler 3 aylık olduktan sonra ameliyat oldu küçük olduğu için hastanede yattık Çok şükür geçti bir sıkıntı yaşamadık ondan sonra Eğer böyle bir durumla karşılaştıysanız çocuk cerrahini götürürüm bence