Ballrengiii Canım yedirme şimdilik ama az az belki surebilirsin ayak altlarına filan, zaten öksürük için gogse sürülüyor, ben kalabalık yere girince burun deliklerine sürüyorum mikrop kartıyla öldürsün diyr
Srpvrl Deletedmom_42 sütten geçsin zaten geçiyorda içtiğiniz zaman bir zararı yok yararı var tam tersi sadece direkt bebeğe verilmiyor sütünüzü çoğaltıyormuş hemde süte şifa veriyor instagramda yeşil incir diye bir sayfa var güvenilir ben bu bayanın onlıne eğitimlerine katıldım bunun eğitimini almış bir bayan baya bilgili sattığı ürünler aşırı kalıteli bir de tavsiyem anne sütü çayı satıyor aşırı memnun kalmıştım sütü aşırı arttırıyor düzenli kullanımda ve gaza da iyi geliyor Ramazan’da beş aylık bebeğim oruçlarımı tuttum sahurda bu çayı içtim azalma olmadı sütte tavsiye ederim 👍 kullanım miktarini sorarsanız hrmen cevap verıyor zaten
Ekvatoral Deletedmom_42 oğlum 22 aylık çok azocok vermiştim gözü felan şişti. Alerji yaptı. Sürekli antibiyotik mi kullnacakmış bebeğiniz orayı anlayamadım
Deletedmom_42 Ekvatoral tutmuş önlem amaçlı 6.ayına kadar dediğince bi yutkundum şok oldum bişey soramadım ki
Mustafam-elifim Deletedmom_42 benim kızımda geçirdi 3 aylıkken hastanede yattık ama 6 ayına kadar kullanmaya gerek varmiki antibiyotik niye öyle dedi acaba
Deletedmom_42 Mustafam-elifim ya çok bilinçsiz yada yanlışlıkla söyledi bilmiyorum yarın bizzat kendisiyle konuşcam ayrıca başka doktorlarada sorucam zaten ,
Mustafam-elifim Deletedmom_42 sor canım bilmiyorum ama bana tuhaf geldi zaten ilk 3 ay antibiyotik zararlı hiçbir ilaç kullanılamaz o yüzden bize yatış verdi yazık daha bebislee çok küçük erkenden böyle antibiyotik kullanımı organlarına zararlı
yagmurzll Benkeyfimkahyasi90 merhaba bir çok faydası var bağışıklık güçlendirir, ateş düşürür bademciğe iyi gelir , burun tıkanıklığına balgama iyi gelir. Öksürük için göğüse ve sırtına sürüp sıcak havlu koyabilirsiniz . Ateş için ayak altına da sürülebilir. Ben ateşi çıkacak gibi olursa bir yarım çay kaşığı veriyorum kullanım dozu bebeğin ayına yaşına göre değişiyor (6 ay -2 yaş arası için yarım çay kaşığı) Birde geçenlerde burnu tıkanmıştı birer damla damlatmıştım kullanım alanları geniş daha da araştırabilirsiniz
Fatma69 Deletedmom_42 udi hindi yagı hep elimin altındadır ama bebeginiz çok küçük ona olmaz bide doktor mu degişseniz acaba okdar uzun süre antibiyotik kullanımı pek de iyi degil
Deletedmom_42 Fatma69 bugün sordum bu antibiyotik bildiklerimizden değil kullanması gerekir dedi yandaki doktora sordum oda bazı durumlarda kullanılabilir dedi ama onun yerine sık kontrol sağlanıp idrardan bakılsa daha mantıklı aslında iki ara bi derede kaldım inananın
Kbr-a Deletedmom_42 bebeğiniz çoook küçük udi hindi yağ böbrekleri yoran yağlardan 1 yaşından önce vermeyin diyorlar siz tüketin bebeğinize faydası olur🌸
yagmurzll Kbr-a ben maalesef emzirmiyorum bebeğim de 16 aylık ateş durumunda yarım cay kaşığı veriyorum
Kbr-a Deletedmom_42 bende çok araştırdım 3 aylıkken hasta olmuştu. Ama böbrekleri yorduğunu çoğu yerde okudum yani en erken 6 . Ayda başlayabilirsiniz onuda çay kaşığının ucuyla diyordu 1 yaşından sonrada 1 tam çay kaşığı şeklinde verilebiliyormuş. Tabi karar sizin ama biraz daha araştırın
Drya1986 Deletedmom_42 koruma amaçlı 4 buçuk ay antibiyotik mi, hem de sadece ihtimal sebebiyle. Udi hindi için çok küçük ama kesinlikle başka doktora gitmeden başlama derim. Saka mi bu doktor. Bir şişe iki şişe de değil tam dört buçuk ay