Deletedmom_42 Kızlar bu yağı duymuştum bebeklerine kullanan varmı?48 günlük bebeğime doktor 6.ayına kadar antibiyotik kullanması gerek önlem amaçlı dedi idrar yolu enfeksiyonu geçirdiği için içime sinmedi çok kararsızım çok uzun bi süre ya
Srpvrl Deletedmom_42 sizin doktor deli galıba antibıyotık evet gerektiği zaman kullanılması lazım ama bir o kadar da zararı var bebek ve çocuklar verildiği zaman zararlı bakterileri oldurdüğü gibi yararlı bakterileri de öldürüyor ve mide 18 ayda eski halıne geliyormuş bir kutu antibıyotık kullanıldığı zaman . Sizin doktorun size probıyotık vermesi lazımdı bebegın için bende doğumda bebegım enfeksıyonlu Doğdu bir gece yattı antıbıyotık tedavisi gördü doktor hemen probiyotik verdi altı ay demiş bide yuh mahvedersiniz bebegı emziriyorsanız bol sarımsak yutun doğal antıbıyotık bebeğe hemen geçiyormuş
yagmurzll Deletedmom_42 biraz önce baktım ateşleniyor çay kaşıgı verdim ateşli olduğunda kullanıyorum genelde ama benim kızım 1.5 yaşında sizin bebek daha çok minik
Deletedmom_42 irva bilmiyordum ben az önce baktım evet 2yaş sonrası demiş emziren anneler kullanabilirmi acaba varmı bilginiz
Srpvrl Ben kullanıyorum 15 gun kullanıp ara veriyorum bence çok iyi bir yağ kendımı ne zaman kötü hissetsem grip vs hemen içiyorum diş ağrisinda sürüyorum dişime hemde içiyorum ateş olunca satınaldıgım bayan sütünden bebeğe geçiyor dedi zaten ama altı aydan önce bebeğe verilmiyor direkt şifa bir yağ bence emziren anneler kullanmalı bebeğim biraz rahatsız olsa hrmen içiyorum sonra aşı olmaya giderken içiyorum rahatsız olmuyor aşıdan sonra boğaz agrısına öksürüğe birebir her evde olmalı 👍
Deletedmom_42 Srpvrl ya ben Çoo şaşırdım tahlili temiz çıktı kültür sonucuda yarın çıkacak yarın. Aynı doktor mu farklısımı var sorucam tekrar hayır yanlışmı anladım diycem ama eminim antibiyotik üstelik daha şuan bir buçuk aylık benim oğlum 6.aya kadar napar o yavrumu
Srpvrl Deletedmom_42 siz kullananabilirsiniz bebeğe veremessniz sadece bebeğe altı aylık olunca verilebiliyor
Deletedmom_42 yagmurzll evet minik henüz bende kahvaltılarda yemeklerin yanında bol kuru soğan tüketeyim mecbur aklıma başka bişey gelmiyor onada antibiyotik diyorlar 🥺dua edinde yavrum tekrar enfeksiyon geçirmesin inşallah
Ahazize Deletedmom_42 udi hindi yağı benim elim ayağım ama sizinki daha çok küçük ben 6 aydan sonra başlamıştım vermeye. Ama emzirirken kullanmanızda bi sıkıntı yok . Ha ama şöylede bişe var antibiyotik içinde çok küçük ona kalırsa ve 6 ay kullanmak uzun bi süre başka doktora gidin bence bi kullanmayın .
Deletedmom_42 Ahazize hayırlısıyla 4,5 ay geçsede bende oğluma versem başka doktora gideceğiz evet benimde aklımda çok mantıksız geldi yetişkinlere bile bir haftadan fazla verilmezken daha 1,5 aylık bebeğe 6.ayına kadar demesi hiç aklıma yatmadı..
Deletedmom_42 Srpvrl sütten geçmez değilmi birde aldığınız markanız iyi ise söylermisiniz banada rica etsem
Uykusuzhergeceeee Deletedmom_42 6. Ayına kadar antibiyotik mi? Ay bence başka doktora gidin . Emziriyorsanız siz sarımsak yutun sütten bebeğe geçsin faydası
Deletedmom_42 Uykusuzhergeceeee şaşırdınız demi bende duyunca içime bi sızı düştü o ann o kadar canım sıkıldıki bugün de kültür sonucu alıcam orda bir oda daha var aynı bölümden onlarada sorucam ama yok kullandırmıycam çocuğuma
Srpvrl Deletedmom_42 sütten geçsin zaten geçiyorda içtiğiniz zaman bir zararı yok yararı var tam tersi sadece direkt bebeğe verilmiyor sütünüzü çoğaltıyormuş hemde süte şifa veriyor instagramda yeşil incir diye bir sayfa var güvenilir ben bu bayanın onlıne eğitimlerine katıldım bunun eğitimini almış bir bayan baya bilgili sattığı ürünler aşırı kalıteli bir de tavsiyem anne sütü çayı satıyor aşırı memnun kalmıştım sütü aşırı arttırıyor düzenli kullanımda ve gaza da iyi geliyor Ramazan’da beş aylık bebeğim oruçlarımı tuttum sahurda bu çayı içtim azalma olmadı sütte tavsiye ederim 👍 kullanım miktarini sorarsanız hrmen cevap verıyor zaten
Uykusuzhergeceeee Deletedmom_42 çok çok zararlı çocuğun bağırsak florası gider mahvolur. Sakın yapmayın. Biz 1 hafta kullansak bağırsak dengesi bozuluyor. İnşallah hiç gerek kalmaz sağlıcakla büyür bebeğiniz