Annesininkusu Benim kızım da yenidoğan sarılı olmuştu 2 gün fototerapi aldık hastaneden çıkmadan oradaki hemşirem 2 saatde bir 30 ml vermem gerekdiğini söylemişti düzenli beslenmesi gerektiğini özellikle vurguladı halsiz düşmemesi ve kan şekerininde düşmemesi için ilk 3 gün sütüm gelmediğinden mama verdim sarılık olan bebekler sarılığı atlatana kadar sürekli uyurlar 3 gün sütüm geldi aynı düzen devam ettim hastaneden çıktıktan sonra yani 11 ci gün kontrole gittik sarılığı 13 den 6 günde 7 ye düşmüştü sonra aynı düzen devam ettim şimdi bebeğim çok iyi şükür. Size tavsiyem gece bile en az 2 saatte bir emzirmeniz çok uykusuz kaldım ben ama değdi (sütü sağıp verirseniz hem alması gereken miktarı kontrol etmiş olursunuz) düzenli beslenen bebekler çabuk atlatıyorlar gündüz de muhakkak düzenli emzirin evet atlatana kadar çok yorulacaksınız ama inan beslenmesi çok önemli değecek.