Merhaba anneler kızım 52 günlük kızımın sadece emziğinde doyduğunu anlamıyorum 5 6 kere çekiyo memede uyuyup kalıyo siz nasıl anlıyosunuz ya anlamadığım için emzirdikten sonra biberonla sağıp onuda veriyorum o zaman ne kadar içtiğini doyduğunu anlıyorum bebeğimde sarılık var şuan 7 oldu sanki aç ve uyanamıyo gibi hissediyorum nasıl yenicem ben bu durumu ya dışarda sağamam diye dışarı bile çıkamıyom 😣😣