Üzülme canım her bebek farklıdır bizim komşumuz var kızımla aynı aydalar 14 ayylık 6 kg onun kızı daha yeni doğmuş bebek gibi omun kızınada özel mama verdiler yeni yeni toplamaya başladı ama hala aynı yeni doğmuş bebeğin yürüyen halini düşün o derece hatta benm kızımı görğnce üzülür fatma niye böyle diye bende üzülüyorum ama sağlıklı ya önemli olan o ya hasta olsaydı Allah korusun bünye meselesi diye düşünüyorum ben bde onun bebeği çok iştahsız çok geç başladı ek gıdaya alışamadı çocuk inşallah senin bebişinde toplar kendini