Bebeğim 3 aylık oldu reflüsü var diye ar mama başladık geçen ay. Başladığımızda 4 kiloydu bugün doktoruma gittik ve 4300 olmuş sadece anne sütü veriyorum mama veriyorum almıyor. 3150 gr doğdu ama 1.150 gram almış 3 ayda cidden moralim çok bozuluyor süt alerjisi yok idrar tahlili verdiğimizde başka doktor vardı ve sıkıntı yok demişti ama bugün kendi doktorum şüpheli yeniden vermen lazım dedi her gören çok zayıf diyor. Şükür hasta falan değil sadece çok gazlıyız. Bununla aynı olan bebekler şimdi 6-7 kiloyken bizimki daha 5 bile olmadı biliyorum kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor ama aylık kilo alımı çok düşük. Lütfen şimdi benim bebeğim 10 kilo diye başlayacaklar gelmesin. Sizin bebekleriniz ne zaman kendini toparladı yada ekstra ne yaptınız