E4N1k Açikcası şuan ev hanimiyim özel eğitimde de çalıştım daha önceden benimki kendi sokugunu dikemeyen terzi misali…12.ayı dolduralım özelde gelişim testi uygulaticaz…birşey olduğundan değil önlem amaçlı çünkü kuzenimizde otizm var… Şimdi size söyle söyleyeyim kesinlikle başka seslere,kendi ismine duyarlı olmalı,gözlerinizin içine baklmali temas olmalı kacirmamali,yabancilama az da olsa olmalı,anneyi,babayı bilir bebek yabancidan anne babaya gelir,agulama ilk 5 ay olmalı,6 ay ya da 10.ayin sonuna kadar zamanı var babildamali baba,mama vs…,birileri konuşurken yüzlerine bakmali,insanları özellikle tanimadiklarini incelemeli,yasitlariyla ayni ortama sokun oynayacak mı?yakınlık derecesi ne bu da önemli ve çok çok belirti