Bugün tam 11 ay 15 günlük olduk…. Arkadaşlar önceden 8 buçuk aylıkken baybay ve çak yapıyordu 10 aydan itibaren bıraktı normal mi?çok hatrlatiyorum ama yok yapmıyor sadecenl alkisi yapıyor… Babildama da da azlık oldu.bu aralar yürüme derdinde ellerini salıyor sürekli…Benim gibi olan anneler????