Arasssmom evet benm kizmda 2 aylik evolvia rp1 kullaniyoruz cok kusuyor ve mamanin tadi kokusu kotu seker atip veriyorum yoksa icmiyor
Bebelac Gold kullandım İlk başta Bebelac Gold ile kilo almadı Doktor raporlu evolvia rp1 yazdı bunun iyi olduğunu söyledi