Oykuasena19_ aşırı gaz, ishal , gürültülü kaka, kulak arkalarında hafif döküntü vardı ilerleyen dönemde mukuslu kaka, en son safhada kakasını yapamıyordu. Barsak tepkili çoklu besin alerjisi dendi en sonunda. Barsakları ödem olmuş gaz ve kakanın geçişini engelleyecek kadar karnı davul gibi olmuştu ah ah çok zor zamanlardı. Anne sütünü kestikten 4 gün sonra bambaşka bir hayat başladı bizim için iyi anlamda