sinoli alparslan_ve_annesi Canım saat 2 veya 3’te mamasını içmiş oluyor 150cc acıkması biraz imkansız gibi bişey
sinoli i23m Benimki de gündüz uykusuna direniyor on saat dizimde sallıyorum koyunca uyanıyor 🤦🏻♀️ ama ataktır diye umuyorum…
sinoli i23m Benimki iyiydi ya yalan söylesem çarpılırım 😅 Ama alt üst oldu erken mi uyutuyorum dicem dün 8 buçuk gibi uykuya geçti ve 2’de kalkıp mamasını verdim ve tekrar 5 buçukta kalktı uyumadı 🤷🏻♀️
Haffuse sinoli atak olabilir… Ogrendikleri herseyi uykularinda tekrarliyorlar😅 3.ay atagindan aonra uyku duzeni kurmaya baslarsin insaAllah… Biz duzen kurmaya, miniklerikiz bozmaya hevesli😅
sinoli Haffuse Atak diyorum çünkü bazı günler çok huysuz, zaten hesapladığımda da atak haftasında gözüküyor. Bazen diyorum yok ya atak diye bişey sonra kızıma bakıyorum bunun başka açıklaması olamaz diyorum 😅