sinoli Saat kaçta uyursa uyusun, gece kaçta mamasını içerse içsin son 1 haftadır 5 buçukta gözünü dikiyor etrafa uykuya tekrar geçirmem çok zor. Alışkanlık haline getirdi gibi bişey ne yapmam gerekiyor Allah aşkına fikir verin?
Gamzeeguneey sinoli şuan ben gece 3 ten beri ayaktayız kalkıp durması yetmezmiş gibi bide bağırıp beni tekmeliyor yatağın içinde uyku aralıkları ortam her şey ona göre bazen olmayınca olmuyor çok güzeldi uykuları ama bir kaç gündür saat başı uyanıyor 5 aylık
hemsireemom sinoli malesef bizim de aynı. Çocuğumun bütün uyku düzeni bozuldu nasıl düzelecekler bilmiyorum burda bekleyim
Deletedmom_110 sinoli 3 ay 14 günlük fix 5 te kalkar doyururum namazımı kılarım 6 da uyur oğlum bende şimdi yatağa geçiyorum mesela o ara bulaşık boşalt çamaşır karla kurutmaya at evi topluyorum🤣
Sedoa_ sinoli 5.30 olmadan 5.15 gibi siz uyanın normalde nasıl uyuyorsa o şekilde yapın ya da piş piş pat pat yapın, ya da elini tutun vs müdahale ile o uyku döngüsünü atlatmasına yardımcı olun.
sinoli Haffuse 3 ay 19 günlük, 4 kere o da düzenli değil sadece 1 kere 1 buçuk saat falan uyur diğerleri yarım saat.
sinoli Gamzeeguneey Bizimde öyleydi açıkcası bazen sinirlerim bozulmuyor değil saat 2’de 150cc içti acıkacak bir saat değil normalde 6 buçuk 7 gibi kalkıyordu o bişe yeter ama bu aralar coşmuş, birde bana gülüyor totosunu çevirip
Haffuse sinoli aslinda bebeler icin sabah 6 uyanma saati normal… Bi de 3 aylik henuz, uyku duzeni de olusturman icin erken
sinoli Deletedmom_110 Açta değil canım ya verdiğim zaman da bu sefer mamayla beraber hepsini kusuyor acaba atak haftasından ötürü mü bilmiyorum 6 buçuk 7 iyiydi ama bu saat kabul edilemez 😬
sinoli Haffuse Uyku düzeni alıştırmak zor da kalktığı saatte çok erken oluyor bilmiyorum önceden böyle değildi.
Haffuse sinoli atak olabilir… Ogrendikleri herseyi uykularinda tekrarliyorlar😅 3.ay atagindan aonra uyku duzeni kurmaya baslarsin insaAllah… Biz duzen kurmaya, miniklerikiz bozmaya hevesli😅
i23m Benim bebeğim de 3 aylık. Neredeyse 1-1,5 aydır 4-6 arası mutlaka uyanık. Gündüzleri uyumuyor. Max 1 saat, o da kucağımda.
sinoli i23m Benimki de gündüz uykusuna direniyor on saat dizimde sallıyorum koyunca uyanıyor 🤦🏻♀️ ama ataktır diye umuyorum…
alparslan_ve_annesi sinoli aciktigindan olabilir bebişin küçükmüş benim oğlumda o zamanlarda onsaat de beslenmek için uyaniyordu karnını doyurunca da direk uyuyordu
sinoli alparslan_ve_annesi Canım saat 2 veya 3’te mamasını içmiş oluyor 150cc acıkması biraz imkansız gibi bişey