[silindi] Meltem35 Bende ilk denemem de etini kestim kızımın 😔 tırnağının kenarından bi çıt atıyorum sonra yana doğru elimle çekiyorum böyle daha rahat oluyor benim için. Sizde deneyebilirsiniz.
ErtugrulAnnesii Meltem35 1 aylık dönemde törpülemeniz daha kolay olacaktır büyüdükce kolaylasıyor kesilmesi daha belirginleştiği için tırnakları elleri de büyüyor😊
Latifemrullah Meltem35 bende 2 defa kestim ama allahtan derine gitmediki ağlamadı 🙊🤔 uyurken kesmek daha kolay tamamen uykuya dalıncada kesmeyin bu sefer uykusundan uyanıyorlar 🙄🙄
Meltem35 Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bir şekilde alışacağım ama tırnak makasiyla artık kesmem orası kesin. Törpü yada diğer makasla deneyecegim
Busrasahin Meltem35 ben ilk baslarda uyurken kesiyordum hareket etmediklerinden daha kolay oluyor bence
Toprak08 NaimeYilmaz kanayinca bisey yapiyor musunuz? Bende keserken yan etini faZla kestim cok agladi. Kucuk yarabandiyla sardim kan dursun diye. 3,5 aylik. Bu gece uyuyamam artik ben😢😢
NaimeYilmaz Toprak08 Azıcık bastırıyorum hemen dursun diye. ☺️ Bilerek yapılmıyor sonuçta. Vicdan yükü yapmayın kendinize hepimiz yaşıyoruz böyle şeyler 🙏
Elifliyam Meltem35 tırnağın ucunu hafifçe kesiyorum sonra yavaşca elimle aliyorum geri kalani daha küçük olduğu icin tırnağı yumuşak bu yüzden etine de zarar gelmiyor
Durununannesi27 Meltem35 emzirdiğiniz sırada kesin kızlar ilk aylar bende korkup kayınvalideme kestirirdim ama artık emdiği sırada sakin oluyor kesiyorum
Aass Meltem35 hiç korkma kız ne var onda ben uyanıkken bile kesiyorum😊 zaten uzadığı yer belli oluyo tam oraya denk getir 2 çıt tamam😅