Meltem35 1 aylık bebeğim var tırnağını kesemiyorum. Çok korkuyorum. 1 kere eşim bir kere de yengem kesmeye çalışırken etini kesti. Psikolojim bozuldu. Tırnak makasını görünce ağlayasım geliyor. Ama çocuğum eldivenlerden kurtulsun rahat etsin istiyorum. Ne yapacağım ben?
Sumeyyeabic Meltem35 ayni canım bende korkuyorum keserken bizde 2 aylığiz eldivenleri sevmiyorum diğer türlüde yüzünü ciziyor 😊
Sumeyyeabic Meltem35 ayni canım bende korkuyorum keserken bizde 2 aylığiz eldivenleri sevmiyorum diğer türlüde yüzünü ciziyor 😊
seydaanur Meltem35 canım normal tırnak makası değil de makas formunda olanları var uçları yuvarlak onlarla bebeğin uyurken kesebilirsin ben öyle yapıyorum cok da rahat oluyor
Thesra Meltem35 Geçen gün televizyonda bir çocuk doktorunun önerisi anneler bebeklerinin tırnaklarını dişleriyle rahat bir şekilde kesebilirler hemde etini kanatma olanağı olmadan diye söylemişti deneyebilirsiniz😌😌😌
Toprak08 NaimeYilmaz kanayinca bisey yapiyor musunuz? Bende keserken yan etini faZla kestim cok agladi. Kucuk yarabandiyla sardim kan dursun diye. 3,5 aylik. Bu gece uyuyamam artik ben😢😢
Thesra Meltem35 Hangi yönden sağlıksız olduğunu düşündünüz bilemiyorum ama çocuk doktoru önerdiğine göre herhangi bir sorun teşkil ediceğini sanmıyorum yoksa milyonlar önünde sanırım söylemek istemezdi😕
Meltem35 S_D uyurken yada emerken denedik zaten ama sanırım makas kaynaklı hep eti de kesiliyor 2 defa denedik hep aynı şey oldu
Birprensesannesi Korkmayın bence annesi ilk kestiğinizde kanatsanız bile ikincisinde alışırsınız neticede bizde bebeklerimizin acemisiyiz yaşayarak yaparak tecrübe sahibi oluyoruz ben iki gün taktım eldiven kesilecek kalınlıkta değildi tırnakları tutunca bile kopuyordu ama törpü yaptım bir kaç hafta bebeklerin setlerinde oluyor kağıt törpü sonra kesmeye başladım..sizde bu süreçte korkunuzu törpüyle atabilrisiniz belki.. ertelemeyin bence elleri özgürlüğüne kavuşsun 😊
Beyzanur25 Olur öyle canım ya bende 2aylıkken başladım kesmeye 1 aylık çok erken sanki ztn kendiliğinden koputır tırnakları. Uyurken kesmeyi dene öyle daha iyi
Mermaid Meltem35 canim en garantisi uyurken kesmek ben uyuyunca kesiyorum eger uyanirsa biraz emzirip tekrar uyutuyorum,bende bir keresinde asiri kesmisim etiki kan fiskirdi heryerimiz kan oldu😭
YDM Bence törpü yapın kızlar ben bi kere etini kestim daha yemin ettim sadece törpü yapıyorum . Ve kolay oluyor
[silindi] Meltem35 Bende ilk denemem de etini kestim kızımın 😔 tırnağının kenarından bi çıt atıyorum sonra yana doğru elimle çekiyorum böyle daha rahat oluyor benim için. Sizde deneyebilirsiniz.