kahvekolik__ sadece ilk 1 ay saat kurdum uyandırıp emzirdim sonrasında sagolsun bebeğim 1.5 2 saate bir kalkıyor çoğunluk😂😂 7. Ayımız bitti hala aynı uzun süre uyuyim yok yani bizde böyle 😅 normal şartlarda 2. Ayından sonra kendisi kalktığı zaman emzirmek gerek diye biliyorum ne kadar beslenmek gerekiyorsa uyku da o kadar lazım çok uzun süre kalkmazsa rüya öğünü yapabilirsiniz