[silindi] belki onun doktoru da kaldırmamasını söylemiştir? Mesela benim 15.gün muayenesindeki doktorum 46 senelik bir doktordu ve proftu. Artık uyandırma dedi. Ben o zamandan beri uyandırmıyorum kendi zaten kalkıyordu 2-3 saatte bir. Sonradan götürdüğüm başka bir doktor da uyandırma dedi. 2 aylıkken bir kere 6 saat uyumuştu uyandırma uyku ve uyku düzeni de önemli acıksa uyanır zaten dedi. Ben baştan beri uyandırmıyorum ilk doğduğunda zaten kendi geçirmiyordu saatini sonradan da çok uzun uyuduğu sayılıdır gece kalkma saatleri aşağı yukarı belli.