Aryan1701 gözünüz aydın öncelikle bende aynı durumdaydım oğlum 5.5 aylıktı 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Banada doktorun birisi sezeryansın ölebilirsin bile dedi ama kendi doktorum senın gbi binlerce kişi aynı durumda hepside sağlıklıca doğurdu hiç kötü düşünme dedi ve cok sukur ki bısey olmadı sadec cok kilo almamaya calıştım.ama burada istediğin ney onu belirle derim. Ben kıymadım cunku zor bulmustum ilk bebegmı Allahın verdiğine kıyamadım. Ama zor mu dersen cok zor. Suan bırısı 18 aylık bırısı 4 aylık ben daha bu hafta kendı evıme yenı gecıcem. Ama yanında yrdım eden aynı sehırde oldugun ailen varsa ikisi aynı anda buyur bırbırlerıne yoldas olurlar. Pişmanmıyım ? Aslaa. İyi ki doğurmuşum. Benim ilk oğlum ultra yramaz ustelik ona rağmen bir düzen kuruluyor hiç merak etme güzel düşün bebegıne ömürlük sırdas dost arkadas hediye edıyorsun bu cok güzel 🖤🙏🏻