Merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylık bugün gebelik testi yaptım pozitif çıktı yani hamileyim ilk dogumum sezaryan di baya kötü geçti enfeksiyon falan kaptı ameliyat yerim oğlum daha çok küçük ne yapmam gerekiyor bi yandan korkuyorum daha kötü olacam diye içimdeki Can ada kıymak istemiyorum benimle aynı durumu yaşayan oldumu nasıl geçti