EcrinMasal29 Biberon reddi oldu asla biberonla içmedi 1 ay boyunca kaşıkla yedirdim o sulu mamayi ama kilo kaybi oldu bu durumu doktoruma anlattim o zaman kasik mama ver dedi 9.aya kadar mama yemesi gerekiyor dedi bende ek gida ve kasik mamaya basladim ilk zamanlar kasik mamayi fazla verdim yani formul mama verir gibi daha sonra azaltmaya başladım ek gıdayla beraber dengeledim sonra duzene girdik gunde 3 kere kasik mama yerdi geri kalan ek gida suan gunde sadece 1 kere kasik mamasi yiyor geri kalan hep ek gıda yiyor 7 ay 2 günlük oldu