2baby1mommy 01012023 bizimde aynı sorun oldu. 3. Agda 500 4. Ayda 50 gr aldı. Süt arttırıcı ilaç da kullandım aöa bırakınca yine azaldı. Bizim biberon mama reddi vardı. Tam iki ay sürdü biberona alışması. Anne sütü sağım yaptım o şekil alıştı iki ayda. Şuan meme mama gidiyoruz. Mamaya başlasanız kilo alımı artar bizim düzene girdi çok şükür
Csipahi Bizde bugün 4 ay olduk 3500 doğduk, şuan 5250 yiz. Sürekli emziriyorum sanırım artık sütüm de yok kilo alımı çok az doktorum süt artırıcı şurup verdi ne yapayım başka bilmiyorum
Olimbonii 01012023 Buda çok etkiler sütünüz beslemeyebilir eğer beslenmedigini düşünüyorsanız ek olarak mama verebilirsiniz anne sutunde sonra gelen en onemli sey mama ben oglumu mamayla buyuttum 4.ayinda mamayida icmeyi birakti kasik mamalarla ek gıdalarla devam ettim
Melikezumra Bizimde kilo alimimiz çok azdı durdu doktor mama ver böyle olmayacak dedi sma mama veriyorum napayim sütüm artsın diye humana falan içtim neler yaptım yok ama cocuk aç napayim mama veriyorum.
EcrinMasal29 Olimbonii mamayı neden bıraktı bırakma belırtılerı nelerdı ve kaşık mamayı ne sıklıkla veedınız
Deletedmom_62 Olimbonii merhaba 4 aylıkken mamayi bırakınca tam olarak neler yedirdiniz ? Kızım 8 aylık artık mama içmek istemiyo ama ek gıdayla da arası yok hiçbir seyi sevmiyor siz neler yedirmistiniz
Tarihcianneee 01012023 Canim aynı benim bebek ama Dr raporlu mama yazdı bazen içine pekmez koyuyorum öyle daha kolay içiyor yoksa doktor dedi açık açık bebeğin aç haberin olsun öyle böyle içecek bu mamayı .şimdi zorlayarak bazen bazen gönüllü içiyor ama
Tugce2391 01012023 mutlaka gastroenteroloji götürün bnm oğlumda yaşadık direk raporlu enerji mamalarindan verdi çok şükür toparladık
Esil0annesi Tugce2391 nasıl oluyor. Nasıl bi mama veriyor benimde bebeğim 9 aylık ve hiç bişey yemiyor bu yüzden kilo da almıyor napacağımı bilmiyorum🥺
2baby1mommy 01012023 umarım yer çünkü onların tadı çok kötü. Vanilya şurubu veya üzüm pekmezi kullanabilirsiniz içmezse.