tatlibiranneo bence.i Bimcell kullanıyorum annem ablam babam kayınvalidem onlarda öyle onlarla ücretsiz konuşuyoruz . İyi yani çekiyor . Sadece internete bağlanırken bazen sıkıntı yaşatıyor oda nadir . İl değiştircem diye paketi yüksek yaptım . 125 tlye 750 dk 750 sms 20 gb internet var .