Birdurummuvar yazılanları anlayabilseniz keşke, 10 aylıkken mamayı kesin bırakın yazmıyor orda sizin fikriniz yaptıklarımız beni bağlamaz 14 aylıkken emmeyi bıraktı mama almadı bende kestim normal besleniyor yazdım bir diğeri de kilo alsın diye yedirdiğimiz şeyleri sormuşsunuz bebeğim mamayla fos kilo alacaksa hiç almasın daha iyi 10-12 aylık bir bebek günde 2-3 defa 210 ml mama içebilir mama kutularının arkasında da yazar bu bilgi siz çok fazla veriyorsunuz bunu belirttim doktorunuzu değiştirin bence