14 ayliğız
Sabah 9.30-10 arasi kahvalti genelde menemen yada omlet sever, zeytin domates,salatalık,kefir. Sucuk cok sever bazen 1-2 dilimlik veriyorum.
12-1 arasi kuru meyve kayisi siyah erik uzum yada yogurt yer. Bazen kahvalti yapmaz bir iki lokma tarzi yer o zamanlar bu saatlerde corba veririm
4-5 gibi ya corba icer yada atistirmalik tarzi yer
7-8 gibi aksam yemegi biz ne yersek ona da veririm ayri yaptigim birsey olmaz
9-9.30 gibi meyve yer ve uykuya gecer.
Uyurken emdigi icin oda ekstra.
Bazen saatlerde degisiklik olabiliyor disarida yada birinin evinse olursak yedikleri saatleri degisebiliyor. Bazen cok istahli bazen istahsiz olbiliyoe kendi birsey yemek istedigi zaman mutfaktan cikmaz ya buzdolabini acmami istter yada erzak dolabini acip yemek istedigi seyleri alip yer yada bana actirir. Danone,sucuk,gofret,cikolata tarzi seyler zararli diyen cok olabilir evet zararli ama insan ne kadar uzak tutmak istedkce yine de verebiliyor ki miktari ve ne siklikla yedigine dikkat ettikten sonra birsey olucaginida sanmiyorum sahsen. Suan saglik olarakta kilo boy olarakta cok iyiyiz masallah doktorumuz bir sorum gormuyor