G_ADAN [bilinmeyen] bende farmasinin zeytinyağlı şampuanıyla bebek losyonunu aldım cildi için bi sıkıntı yaşamadık gerçi daha yeni yeni kullnmaya başlasım sizde ne kadar sonra etkisini gösterdi🤔
DeryaEla CidemNisa canım dalının içeriği hiç iyi değil kullanma bebeğine yazık.müstela serisini tavsiye ederim baya bereketli 8 aylık olcaz şampuannü yeni bitti.
Thesra [bilinmeyen] İnternetten alıyorum canım genelde hepsiburadadan alım yapıyorum eczaneden daha ucuza geliyor 😌😌😌
ikos58 Cimcimelerinnnesi chıcconun ıcerısınde cok Zararlı kımyasallar var canım kokusu cok guel dıye bende bır ara almıstım bunu ogrenınce kendım kullandım 😂😂