CidemNisa 2 aylık bebeğim var arkadaşlar dalin şampuanı ve yağını kullanıyorum sanki dokunuyo her yerinde sivilce gibi pütür pütür oluyor sizler neler kullanıyorsunuz en iyi mustela diye duydum tavsiyeleriniz nelerdir?
deletedmom4842 CidemNisa Dalin bende kullanıyorum bir sorunla karşılaşmadım tabii bebekten bebeğe değişiyor. Mustela güzel bir marka.
seydaanur CidemNisa mıstela kullanıyorum cok memnunum hem bitkisel doğal içerkli hemde ciltte kuruluk döküntü vs yapmıyor
Thesra CidemNisa Doğduğundan beri mustela kullanıyoruz çok çok memnunum hiç değiştirmeyi düşünmedim tavsiye ederim👌👌
Ecrnsutnlk CidemNisa bübchen kullanıyorum paraben sls alkol vs yok doğal bir ürün tavsiye ederim .. E bebekde satılıyor
Ahmedinannesi CidemNisa doğduğundan beri Mustela kullanıyorum,6 aylık olucak oğlum hiç sıkıntı yaşamadık canım ama biraz pahalı olduğu için büchen e geçmeyi düşünüyorum daha uygun ve o marka da iyi diye duydum..
Mommadam Dalın biraz daha büyüdükten sonra kullanabilir ama yenidogan için uygun değil. Ben selamet kullanıyorum herseyinde ama en sağlıklısı mustela
Alminam CidemNisa Dalin 2 aylik bebek için çok zararlı ağır bir şampuan . Söylediklerinize göre egzama ya da alerji olabilir doktora gösterin linola ya da mustela kullanin