Lavanta35_ Yazınızdan doalyı sizi teprik ediyorum. 5 ay 2 günlük oğlum var tamemen anne sütüyle besleniyor. Sizin gibi okuduğum ve çevremdeki insanların söylediği o kadar çok yanlış bilinen şey varki inanın bebeğimin ağzına birşeyler sürdürmemek için çok uğraş veriyorum. Bırakın ek gıdayı ilk 6 ay dolmadan bir sürü şey verip tattıranlar var. Ben okuduklarıma ve araştırmalarıma bakarak doktorumun tavsiyesi doğrultusunda gidiyorum.
Bebeğiniz emiyor ve sütünüz yetiyorsa 9 aya kadar yemek yedirmenize gerek yok tadım yaptırmanız yeterli.
Herşeyi birbine katıp bulanbaç yapanları anlamıyorum gördüğümde benim midem bulanıyor bebek onu nasıl yesin.
ilk 6 ay Anne sütü alan bebek anne sütünden herşeyi alır su verilmesine gerek yok hatta yanlış ve zararlıdır.
Bir çok meyve çeşidi 1,5 - 2 yaşına kadar bebeklere verilmez.
vb. vb. vb. insanların araştırmadan yaptığı o kadar çok yanlış var ki saymakla bitmez keşke birazcık okuyup araştırma çabası içinde olsalar. Allah bütün çocukların sağlıkla büyümesini nasip eylesin.