elek01 DarkSwan yani benim kızımda zor bi bebekti ama şu an kendi ihtiyaçlarına kendi giderebiliyor bizde düşündük ama nasip kısmet tabi
Can76 elek01 şahsi fikrim 2. Yapacaksanız hemen yapın. Aralarındaki yaş farkı az olduğu için daha iyi anlaşma oluyor oyun arkadaşı da bı nevi 2.siz çok rahata alismiyorsunuz. Oğlum 2.5 yaşında kızım 2.5 aylık buna rağmen Cook zorlanıyorum ama dönüp keşke arka arkaya getirseydim de bu şekilde zorlanmasaydim diyorum çünkü ilk çocuk büyüdükçe istekleri değişiyor ve ikisi arasında çok cebelesiyorsunuz.
elek01 Can76 tabiki zorluk yaşayacağım ama kendimi çok yıpratmak istemiyorum ilk lohusalıgım psikolojik olarak kötü geçti bunda öyle olmaması için elimden geleni yapacağım bide kızım benden başkasıyla uyumuyo hiç kimseyede bırakmadım bu zamanakadar olurda bişey olursa nasılbırakırım diye düşünüyorum
Smbl Psikolojinize ve ekonominize güveniyorsanız sizin kararınız benim ilk çocogum ikinciyi düşünmüyorum çünki yardımcı olanım yoktu tuvalete dahi bırakıp gidemiyordum doğumum çok zor geçti şansıma da bakıma da muhtaçtım😑 şükür şimdi 6 aylığız
maniera Ozgzcn ayaklansın gör günler yapma etme dikkat et ile geçicek evin ellenmedik yeri kalmıcak 😂