Deletedmom_39 tüp bebekle gebe kaldım korunuyorum çünkü aslında hamile kalmama çok engel bir durum yoktu pcos vardı bende sadece hamile kaldıktan sonra da doktor artık daha kolay hamile kalırsın 2.ye demişti hakikaten de 2 3 ayda adet olurken 3 aydır günü gününe oluyorum 28 günde falan