Merakımdan soruyorum kızlar korunuyor musunuz 🙈 nasılsa olsa zor anne oldum’ diye salıyor musunuz? Tam olarak tedavi denemez ama geç hamile kaldım, düşük sonrası 1 yıl bekle vs sanki istesemde, yine kolay kolay olmayacakmış gibi geliyor. Böyle salıp, korunmayanlar var mı 🤭